09 december 2011

KABOOM!

Säger bara en sak... FREDAG! JEI! Vaknade upp breve S, mys! Kom hem och sedan lite hit och dit. Hade körlektion (morr) kl.12 som gick superbra.
Har nu gottat ihjäl mig med massa gött och gosat med S och snart kommer Maria hit och jag ska öva gammelans med henne typ, och sedan bara chilla. Efter nåt tag börja fixa mig iordning för kvällen, planerna öppna men nåt ska man väl göra? Det är ändå fredag liksom!

Imorgon ska jag då och provrida Dasthy (fan sån stress!), noja får ta mig i kragen och klara av det! Blir så underbart att ÄNTLIGEN få se honom ♥

Har btw haft total skit uppdatering på senaste tiden, men ni vet inte varit hemma typ så har inte kunnat! Ursäkta för det.

Har börja lyssna på GAMLA sånger när jag varit ute och sprungit och en som sitter i huvudet 24/7 är denna:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar