13 december 2011

FINALLY IT'S OVER

Haha dramatisk rubrik?

Nej men asså fick körkort! Kom igenom detdär förbannade körprovet nu. Körde mycket sämre än förra gången (?) och kom igenom. Så onödigt att jag inte kom igenom då den förra gången, fattar fortfarande inte. Min körlarare var typ hundra på att jag inte skulle komma igenom idag då jag var totalt hopplös på körandet före själva provet. Jag typ satt och grät när vi skulle iväg...  Pinsamt. Noja, måste göra en snabb inbromsning (whoops) inget värre än det, men jag trodde verkligen att jag hade feilat provet då, men resten gick riktigt fint så inga problem liksom.

Men tja nu har jag det undanstökat, thank you god. Idag antagligen köra första gången själv då, hehe skrämmande!

Efter körningen rakt till skolan och skriva världens längsta engelska prov, som gick rätt så bra, tur att jag har lätt för engelska då jag är väldigt *host* lat i skolan... Men klarar mig ändå.

Har nu kommit hem och ska kanske sova en stund (fattar inte varför jag ALLTID är så trött) och sedan äta, rida och ikväll S♥ surprise? Nou ♥


hej jag är från blekinge län.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar