08 december 2011

You have to climb up again

Japps dålig dag igår därför ingen update alls, orkade helt enkelt inte ta tag i mig själv och mina tankar. Hade egentligen inget att berätta heller, inget intressant. Förutom att allt var så down som det bara kunde vara och sedan så springer Happy över mig typ och biter mig skithårt i armen, tack. Ja och att jag åkte på en åktur med en gammal "vän" och tack kära för den underbara kommentaren som totalt knäckte mig, tack idiot. Tja den här saken har du i alla fall inget att göra med längre, det är inte ditt problem längre.

Noja bättre dag idag (hopaps jag). Har t.o.m. orkat släpa mig till skolan och haft biologi. Nu håltimme och sedan modersmål en lektion. Vill hem nu! Inga större planer ikväll heller, kanskekanskekanske träffa S eller nåt?

Borde rida också men det känns ju sådär jävla hopplöst hela tiden, vill inte ta in honom i manegen som kommer att göra honom sjuk, ute kan jag inte gå! JAG FÅR BURNOUT!

Men sth positive är att imorgon är det min favoritdag FREDAG ♥ De ska smälla hårt, dunno vart men någonstans. Hemma är jag inte, det är en sak som är säker. KANON säger jag bara, gotta love att vara ung!

Lördagen så ska jag och provrida Dasthy! är skitnervös faktiskt, vill klara av det bra, vill inte vara skit! Nejfan det som inte dödar gör en starkare right? (hjälp)

P.s imorgon blire carrots going wild eller nåt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar