12 december 2011

Happiness


Man kommer ganska ofta på sig själv med att sitta och tänka att "hur skit allting är", man är alltid typ så negativ att man aldrig tänker på det positiva. Jag gör det sjukt ofta själv tyävrr, men nu tänkte jag att jag ska försöka se mer av det positiva i saker och ting. T.ex.

Jag har Happy, det är verkligen inte alla som har möjligheten till att ha egen häst.

Jag ska kanske köpa Dasthy? Det är min dröm som kanske går i uppfyllelse

Alla i min familj lever (inte en självklarhet)

Jag har världens bästa vänner som förstår mig och ställer upp för mig

Jag har S som gör mig lycklig

Snart kommer Jackie som jag har väntat efter j*kligt länge

Ska på resa!

Har fått jobb!



Visst allting är långt ifrån perfekt, jag hart mina problem som jag kämpar med, men det har alla. Men ingen idé att sitta och vara angst över allt som är dåligt utan man ska se framåt. Det försöker iaf jag sträva efter.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar