11 december 2011

You have to let go?

Hahaa säger jag bara! Ponnyn var SUPERKUL, han var het och rusade på, rätt utan kontroll dock... Fick inga bra avhopp och så rev jag ett hinder själv med min fot?! Nej är INTE för stor för honom, började bara skratta som tur, och tog det chill. Men ponnyn var superskojig iaf och rätt bra.

Efter det var jag tvungen att stanna på nån stalljulfest så var där och kollade en stund tillsammans med Micaela.

Kom hem för nån timme sen och nu har jag ätit, typ storknat och sedan badat. SKÖNT! Jag frös så mycket att jag bara måste tina upp mig själv liksom.

Har massor av saker going on in my head just nu, ett ända trassel i huvudet. Älskar honom, men ska jag gå vidare? Jag har lovat mig själv att aldrig lämna honom, min baby! Men jag vill så mycket... Åhhh jag dör ju, är totalborta. Fuck it.




NADJA BJUDER!
( MAN SKA INTE LEKA MED MIN CAM!)

Nu till Maria♥ btw!

1 kommentar:

  1. Asså, de där snygga bakgrundsdinglena som finns på varje bild :-)

    SvaraRadera