22 december 2011

So this is how it feels like? ♥

Sry har inte kunnat uppdatera då jag legat i koma orörlig från klockan 12 till 8. Febern trevlig 38,6 grader och har varit alldeles borta. Nu har jag tagit febernedsättande och kunnat äta så nu känns det mycket bättre under stunden.

Ska försöka sova ordentligt i natt... Ska knappast till skolan imorgon men får ju kolla, men knappast nån bra idé att börja vandra mitt i vintern med denna flunssa.


Fick btw wtt hemsk meddelande från stallet idag, att ponnyn var alldeles blodig och ögat svullet och typ hysterisk? Fick ju panik ofc. Kunde ju inte åka själv och kolla så mamma gjorde det tillsammans med veterinären. Som tur var det inget farligt, man måste bara putsa såret varje dag noggrant.

Ska nu se om jag orkar leka med hunden litegrann och sedan lägga mig... Dödstrött...

Ingen träning idag... Skit också!



Love you boy ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar