18 december 2011

R-A-K-A-S

Tänkte ta och berätta lite mer nu om vad som har hänt på senaste tiden då jag inte riktigt har hunnit. T.e.x hoppträningen igår då. Happy var vildare än någonsin, han stack så att jag t.o.m blev rädd för han var så ur kontroll! Men noja, han hoppade riktigt bra den första halvtimmen, men poå slutet så skulle vi hoppa någpn slags tre kombination och då blev det svårt då det var tre långa galopp språng emellan och Happy har KORT galopp, så det blev inte bra alls. Eller jo första gången helt okej men de sista nejnejnej... Men tränaren berömde och sa att han har en fantastisk kapacitet, så det var jäkla najs att höra när man var lite bitter. Annors så gick träningen riktigt bra han kunde byta rent galoppen efter varje hinder (!) i båda hållen, alltså flygande byten. Var så stolt ♥. Riktigt bra träning, var nöjd.

Idag så hade jag tänkt rida ut så länge det var ljust ute, men jag vaknade ett hemma hos S, och kom på att jag aldrig hinner komma ut i tid så jag bad Louise rida istället. Hoppas Happy har betett sig idag...

Och har då som sagt haft två riktigt bra utekvällar med roligt folk, nu har jag släppt loss tillräckligt inför den kommande skolveckan iaf!

En sak jag har märkt är att hur fel man kan ha om människor. Man kan tro att en människa är skittråkig och att den typ hatar en, men sen senare kommer man underfund med att den människan är typ den underbaraste du har träffat? Det är underbart när man märker sådant här! Dessvärre kan det ju vara andra vägen också. Någon kan verka superkul och visa sig vara den värsta skitstöveln du träffat. Men that's life?

Nu ska jag snart köra till affären och köpa CHIPS (!!) med Maria då jag verkligen känner för det, haha. Gött alltså.

Btw Jackie har blivit knäpp, hon kissade på min väska och Kajsas kofta (sry kajsa), lilla jävel alltså! Nej men hon är urgullig ♥






sexigtvärre.com

nejmen man får bjuda på sig själv!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar