18 april 2012

18 april

Hade musik i skolan kl.8 och stack rakt där efter till stallet. Bestämde mig för att rida på planen. Happy var inte så bra, eller han var jobbig och rädd för ALLT! Sprang iväg och var allmänt stark. Hade riktigt ont i händerna/armarna efteråt.

Provade att galoppera över en bom, gick rätt bra faktiskt fick stegen fint och passa bara jag höll honom riktigt kort så det är jag nöjd över. Han totalt vägrade byta igen, vilket fick mina nerver att explodera. Jag vet att det är p.g.a att paden+schabraket hamnar på sne = tyngden blir på fel sida men anyway! Han kan det så bra att det borde inte orsaka sååå stora problem. Det slutade med att jag red ut och fick sansa mig själv lite. Ute tog jag en galopp och klättrade lite + skrittade av honom.

Plötsligt hamnade jag yberskynda mig eftersom jag kom på att min skola skulle börja om 10 minuter så jag turbokörde till skolan och var där 3 minuter i förtid, score!

Nu hade jag tänkt fara ut och springa men nehe mina hörlurar är visst tagna och jag kan INTE springa utan musik så det fick bli en ledig dag. MORR!


Men nu EXERCISE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar