10 april 2012

blev avkastad, igen

Igår var en riktigt sorglig dag, har aldrig varit så ledsen för någon annans del, det var hemskt att se andra vara så ledsna. Iallafall såna som du aldrig sett gråta förr, som alltid varit starka o.s.v. HÅRT.

Var sedan med mina syskon några timmar tillsammans med S och ute och äta allihop, det var skoj och uppiggande faktiskt. På kvällen kom dock deppigheten tillbaka och jag mådde inte så bra. Somnade först runt 2- halv 3 fast jag försökt sova någon timme iaf, men sen när det blev tyst så slocknade jag som ett ljus och sov länge och bra första gången på länge.

Idag red jag Happy där runt 1 tiden i manegen. Han var stel men rolig så var rätt glad när jag red honom. I ett skede så hoppade han till när han blev skrämd för nåt och då åkte hela pad+schabrak systemet runt så flög av väldigt stiligt... Rakt framför fötterna på S! PINSAMT! Happy stackarn fattade ingenting, stirrade bara på mig som om jag inte var riktigt klok när jag låg där nere, haha FJANTEN!

Efter ett tag fick S rida honom lite, och det var rent sagt ROLIGT! Han har alltid sagt att ridning bara går ut på att man "sitter där". Nå han satt upp och så sa jag "rid då!" och så var han helt "öö hur?". Revansch! Han fattade iaf att det inte var så lätt som det ser ut. VILKET ALLA MÄNNISKOR BORDE INSE!

Nu har jag sovit lite mer (3 timmar) och köpt nomnom med S och nu ska vi hänga med Harri see u laterino -->





2 kommentarer:

  1. Nåmen, hihi, du föll väl i prinsens famn...

    SvaraRadera
  2. haha! D bästa ja vet at säga ti någon: "Rida själv då!" :DD

    SvaraRadera