12 april 2012

sjukling

Torsdag 11:02. Hemma hos S och typ dör.
Är riktigt förkyld nu, hasr snuva, hosta,ont i halsen och i huvudet = pain och sov dåligt p.g.a det. Vart så trött igår att jag inte kunde stå upp så slocknade rakt i S famn, mys!

Men ja ingen skola idag då skönt! Ska ändå försöka dra mig hem i nåt skede och träna och rida ponnyn och sånt. Har nu fått motivationen lite tillbaka efter några lyckade pass. Igår red jag ut en stund och han var super fin och gick SÅ BRA mellantrav att jag tappade hakan = nöjd!

Idag borde jag väl ta ett dressyrpass på planen eller nåt och hoppas Happy beter sig fint för orkar verkligen inte bråka med honom just nu...

Btw jag vill få veta om jag slapp in till ypäjä det här året, men har en känsla att jag inte gör det eftersom åldern är semi fel och jag borde ha häst, men man vet aldrig hehe. Första året slapp jag med som ett år för gammal på ponimeetinget och nästa år slapp jag med ponny in på hästsidan i juniormeetinget så man kan ju hålla tummarna för det här året haha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar