16 april 2012

elev igen...

Ligger nu hemma på sängen utmattade efter en sjukt KORT skoldag (ala 2 lektioner). Hur har jag någonsin orkat med skolan från 8-4? Fattar inte, noja.

Ska idag kanske ut och springa, känner mig tyvärr ännu sjuk men får se om jag orkar. Happy har jag inte eftersom han har massage och en välförtjänad vilodag! (Oj han vilade visst inte på hela veckan?)

Jag själv ska kanske ta en nap eller nåt för jag håller på att somna som vanligt...


så sexigt med tandborsten ♥


Godnatt! (igen?)

Kanske ändå ska se hungergames...

1 kommentar:

  1. Vill du vara med på veckans blogg hos mig? Regler och för att få extra lotter finner du i detta inlägg: http://rsjulia.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment
    Ta chansen att bli länkad för 200 läsare!
    Ursäkta om du inte gillar sånna här kommentarer! Ha en bra dag :)

    SvaraRadera