13 april 2012

besviken/stolt!

Ok jag är besviken för att jag har börjat lyssna på och gilla dubstep! Rätt "gamla sånger" men anyway får sån bra känlsa av dom! Crazy eftersom jag senast för några månader sedan HATADE sådan musik, ojoj...
De här måste jag lyssna på om och om igen:



Har jag allvarligt blivit knäpp?

Ok men till själva saken varför jag är STOLT. Klockan är 13:23 och jag har redan varit i skolan, RIDIT HAPPY, varit och sprungit med hunden och tränat. STOLT! Nu bara en lektion kl. halv 3 till 4 sedan hem för ett tag och sedan till S och sedan party! Men jag dricker dock inte.

Men ja på tal om Happy idag så var vi först ute i 20 minuter i skogen och skritta + trava OCH WOW SÅN TRAV JAG FICK FRAM! Trodde inte det var sant och fick ungefär glädjetårar i ögonen när han LÄNGDE SÅ FINT! HAPPY LÄNGDE! Han gör ALDRIG det ungefär, wow vad jag var GLAD. Och det var ingen liten fjuttig längning utan en riktigt stooooooooor. Shit! 

Efter det red jag ca 40 minuter o manegen, gjorde inget speciellt egentligen mest bara "avmotionerade" honom. Han var lite stel i höger men det fick han nu vara, kan inte precis göra nåt åt det. 

Efteråt igen ut i skogen och gå och klättra, han var fin ♥.

Men nu i badet och chilla -->






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar