24 april 2012

so dead inside

Det är sant, har fattat det nu. Happy ska bort från mig. Det är för sjukt. På lördagen kommer några och testar honom, tänk om dom vill ha honom? Vafan gör jag då? Säger hejdå till min bästa vän? Och aldrig ser honom mer? NEJ! Det går inte, det får inte hända. Men det är precis vad som kommer att ske, förr eller senare. 

FAN!!!


Mitt hjärta allvarligt slår för denna ponny, men jag vet att jag måste gå vidare. men tänk om dom behandlar honom dåligt? Rider sönder honom? Han får stå i en mörk eller trång box? Tänk om han inte får gå ute tillräckligt eller bara gå dressyr? NEEEEEEEJ!



4 kommentarer:

  1. Föfan sälj inte honom??? Du kan ju fortsätta med hnm hur bra som helst;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. lätt o säga. Sku göra vad som helst för att hålla kvar honom men jag vill utvecklas och kunna tävla mera än 90 cm typ. Det här stannar min utveckling.

      Radera
  2. de ett jävlit beslut o man kommer nog allti sakana sin kärä ponny men man går vidare o känslan att ha en fiin häst som de börjar gå super bra me o man vet att man kan komma hu långt som hälst e ortoli! käppa <3 nu e vi två som går igenom samma sak!

    SvaraRadera