16 april 2012

UMPI!

Let's make this clear!
Skrattade som vanligt när jag var i Ht.net, enligt dem där så har jag öjugit om min ålder för att slippa in till ypäjä osv.

BIG NO! Jag har aldrig någonsin ljugit om min ålder för att komma in till ypäjä ever. Första året alltså 2010 sökte jag in till ponimeeting på skoj då jag var 17, alltså 1 år för gammal och trodde aldrig jag skulle komma med. Men jag kom, roligt för mig och inte mitt beslut.

År 2011 sökte jag MED RÄTTA in till juniorimiittin dock PÅ PONNY. Och det är alldeles tillåtet om man bara vet att ens ponny klarar av att gå den nivån som man gör på lägret, vilket han gör. No problem, alldeles rätt.

År 2012 så sökte jag också in till juniorimiittin på ponny, som 18 år gammal. Alltså alla kriterier stämmer för att allt ska vara rättvist och enligt "reglerna". Dock är jag född året -93 och tvekade lite på om jag skulle komma in eftersom jag SKA fylla 19 det här året. Men de valde mig och jag fick komma in. Och jag och Happy ska ha det jäkligt kul där i sommar MED rätta. 

Så människor som tror att jag ljugit för att komma in, come on så viktigt är det inte för mig att komma in! Roligt är det, det är mitt sista år men jag skulle inte ha dött om jag inte hade kommit in. Så skulle alrig vara så desperat att jag skulle ljuga. Nå nu vet vi alla det.








6 kommentarer:

  1. Haha så störande vad människor säger ibland där!:D kan du skicka lenkken till den?:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. http://forum.hevostalli.net/read.php?f=2&i=3434061&t=3434061

      varsågod;)

      Radera
  2. HAHAHAH HUR KAN DOM VA SÅ LÖJLIGA XD

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja vet int hahaah x) slapp kanske int själva eller nå.

      Radera
  3. arrgh toi o nii ärsyttävää ku täytyy tulla netissä huutelee nimettömänä! tulis ees sanoo päin naamaa jos on noin vakavaa :)

    SvaraRadera