01 april 2012

833

Vaknade typ 10-11 och stack genast och red Happy. Eller kollade på dressyrtävlingarna en stund först och det var skönt att inte själv vara med. Efter det så red Martina Happy i ca 20 minuter eller nåt för hon ville och sedan red jag honom en halvtimme på planen och sedan en stund ut i skogen. Och till sist fick han vara lös på övre planen, där han rullade sig och njöt.

Nu är jag sjukt trött igen? Har försökt vila hela dagen men samtidigt varit rastlös för jag har vetat att jag ska upp om några timmar och börja fixa mig för utgång (jajja söndag då = tiger). Så ingen nap för mej idag då... 

Hoppas det blir en bra kväll idag till skillnad från förra söndagen (fy) och att jag ska ha kul.




1 kommentar:

  1. WADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
    LINNEAAAAAAA JA BEHÖVER NON SOM JA KAN AVAUTU OM OM JEVLA DU-VET-VEM-LÄRAREN EI HITSIIIIIIII JA SKICKA IN ETT ARBETE 1H FÖRSENT O SEN FICK JA MEJL ATT JA MÅST GÖ EXTRA EI VITTTU OIKEEEEEEESTI HALOOOOOOOOOOO ps du gissar int vem ja e hihiihihihihahhahaHHAHAhah okej visst gör du de!!! megalol!!! :DDDDDD

    SvaraRadera