29 april 2012

sommarkväll?!

Vart och red Happy en kort stund idag på stallet (eftersom S var med) och för att han ska ha fart på imorgon (köpare igen). Först en stund i manegen, han var helt okej men fokuserade mig inte så mycket på form och sånt då han skulle idag få ta det chill på alla vis, eller på ett sånt sätt att han trivs. 

Red sedan ut breve en åker där han fick springa som han ville några gånger fram och tillbaka, och han var super nöjd och glad och det kändes bra. Den här sista perioden med honom så försöker jag att bara ha så mycket kul med honom som möjligt, usch sorgligt igen...

Och till de som undrar över Ypäjä och Happy, så har jag honom kvar/osåld så kommer jag med honom annors med min möjligtvis nya häst. Men man får nu se hur saker och ting går.


Bara KUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar