20 april 2012

20.4.2012

Red Happy runt kl.1 ganska effektivt i lite över en timme. Han var jobbig och bet fast som vanligt, men fick det någotlunda löst på slutet iaf. Jobbade mest i galoppen, i vänster bra i höger USCH.

Nu var det meningen att jag skulle vara på en fest ikväll men har känt mig jätte deppig några timmar så jag stack hem, orkade bara inte med allt. Vanligtvis tycker jag att det är kul att bara vara där utan att själv typ dricka eller nåt men idag NEJ. Jag kunde bara inte. Ni vet känslan när man vill gråta av ALLT? Exakt sån hade jag, tänkte typ krascha flera gånger utan egentligen orsak. Gissar på trötthet, men nu ska jag göra mig iordning för sängen som är min date ikväll/inatt då. 

Imorgon har jag Happy ledigt/träningsledigt SKÖNT behöver det min kropp skriker efter vila nu.

Och ja haha inga kommentarer om de rosa gummistövlarna tillsammans med mina JW röda byxor, hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar