16 april 2012

jag är fjortis!

Dagen i korthet + gårdagen:
Gick och la mig klockan 11 hos S efter filmmys med honom, somnade lätt. Han kom och höll mig sovsällskap klockan 1. 

Vaknade 11 idag, var med bejb och åkte till pavlijongen kl. 3 för att äta med mamma. efter det till habs, red ca 40 minuter på planen (han var extra bra i galoppen!) och 10-15 minuter i skogen. Som slutklämm fick han vara lös på övreplanen och rulla sig som belöning.

Efter ridningen hem, träning och sedan ut och köra lite med S och sedan var vi hos honom några timmar och gjorde inget speciellt alls.

Men tatadataaa jag är hemma övernatten nu! Pratar med massor av människor på facebook och har det chill. Tyvärr saknar jag S massor redan nu men får väl överleva, haha.

  Har nyss btw fått en förfrågan om en häst...

Imorgon väckning runt 10-11 NAJS, för skolan börjar först runt 1! Chill!

Nu ska jag fortsätta prata med alla kuliga människor och sedan sova, är såå trött!

Godnatt!







Jodå jag hade tråkigt!

2 kommentarer:

  1. fått en förfrågan på en häst?? va menar du me de :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. att en människa har erbjudit mig en häst att köpa

      Radera