04 april 2012

hund och häst motioneras?

Igår så hade jag lite bråttom att rida Happy, ala 40 minuter på mig före massören skulle komma. Så det blev lite fjantande mest, men det var kul ändå. Hade mamma och Jackie med, och vu upptäckte ett bra sätt att motionera både hunden och hästen samtidigt (kolla video).

Massagen gick superbra, han fick nån slags laserstrålning djupt in i musklerna och Happy gillade verkligen det! Huvudet sjönk och han slöt ögonen, gose♥

Inte så mycket mer igår än att när jag kom hem så sov jag två timmar med en utmattad hund och sedan så stack jag ut och sprang med Jackie, och tränade muskler som vanligt?

Idag ska jag säkert träffa S, promenera hästen, ut och springa och träna. Kanske nåt mer? Men det får jag se senare isf, hoppas på att GÖRA nåt liksom, p.s. vinkvink vill se hunger games! Verkar vara sjukt bra, och alla som har sett den har ÄLSKAT den, så I WANNA SEE!



alltså såhär motionerar man både hund och häst ;)
Och ja det var sluttrav så bryr mig inte om nån form eller nåt.

5 kommentarer:

  1. Ser jätte kul ut:D och fint rider du!!! Du är som en människa jag ser upp till. Rolemodel:) tack för det:))

    SvaraRadera
  2. vitsi d ser roligt ut! Du rider fint! ;DD

    SvaraRadera