02 maj 2012

bloggqre har ett annat liv

Haha rubriken säger sin sak. Har inte ALLS hunnit blogga nu och sorry för det men det har varit vappen här emellan, provridningar, släktfester etc. Så NO time for blogging tyvärr. Men nu är jag tillbaka igen , jippie?

Måndagen gick ut på att jag var på stallet redan runt 11 på morgonen för att visa upp Happy för en köpare igen. Det gick RIKTIGT bra! Jag hoppade även honom nåt småhinder för att visa att han hoppar, då vaqr han redan lite trött efter en timmes dressyr men gick ändå rätt bra. 

På kvällen så var v i hos Juuso där vi festade, inte mera med det. Riktigt lyckad dag!

Tisdagen så vaknade jag och kom på att vi hade släktmiddag inne i stan kl.12.30 = panik! Rusade hem från Grankulla till Kyrkslätt och böt kläder osv och stack iväg mot stan mot en restaurang där vår släkt årligen träffas. Där var vi från kl.1 till ungefär 5?

Efter det så skjutsade Sofia (syster) och Jarkko mig till Kaivopuiston där jag mötte S och hans kompisar, och jeesus där var folk! 30 000 människor var det (enligt tidningen) och det var väldigt bra stämning.

(Lollu red ut på Happy)

Onsdagen så hade jag skola klockan 8, var på lektion och stack och red kl.9.20. Red på planen en stund övade lite ökad trav och förvändgalopp och det gick rätt så bra! Sedan red jag tillslut ut för ca 15 minuter, skönt!

Nu är jag hos S (surprise) och har nyss tränat och är död och ska kolla lite bloggar och sånt på nätet.

Btw det kanske släpps en stor bomb ikväll, vi får se...


Vi har gått igenom så mycket och det kommer vara det svåraste som finns att lämna över dig till någon annan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar