23 maj 2012

S♥L


Imorgon har jag och fjanten varit tillsammans i 5 månader! Allt började verkligen inte perfekt från bådas sida men nu WOW är så glad över att denna människa finns i mitt liv. Utan honom vet jag inte var jag skulle vara nu? Han (och Happy) gjorde mig frisk, han har alltid varit den som tvingat i mig mat och gett mig självförtroende när jag hatat mig och min kropp etc. Creds för det.

Som sagt MYCKET ups and downs, men det har alla i förhållanden right? 
Har bara så svårt att fatta att det är fem fucking månader sen, och ungefär ett ÅR sen vi träffades, shit! 
(Du vet Kajsa umpi brönäs kyyti?!)

Har haft andra pojkvänner ja, nån mer seriös än nån annan men det här är HELT annat. Vi klickar så bra, är så likadana och kan läsa varandra till 100% (tror vi iaf haha). Och har samma intressen också i viss mån så allt bara funkar och är såååå glad för det. 

Jag behöver aldrig skämmas framför dig, kan vara mig själv till 167%. Jag skäms inte för att kolla på Ponnyakuten TILLSAMMANS med dig, liksom so wut? Jag är 18 år och kollar på ett PONNYPROGRAM på barnkanalen, haha that's me. 

Det bästa är att allt är så ÖPPET, VI SÄGER när nåt är fel inte låser det inne, det är skönt. Varit i ett toalt tvärtom förhållande där allt måste dras ut och det var jobbigt. Hellre tar jag skrik och bråk än att man surar i en vecka och håller inne allt. INTE bra alls.

Puss bebs för jag vet att du läser detta ♥

4 kommentarer:

  1. "Jag är 18 år och kollar på ett PONNYPROGRAM på barnkanalen" hajos :D

    SvaraRadera
  2. Nämen grattis då <3 -s (haha nu tror alla att d e riktiga "s" ::'D)

    SvaraRadera
  3. heheheeh brönäää :D man minns ju ejjj!!

    SvaraRadera