04 maj 2012

Vad händer

Vaknade idag med en sjukt konstig känsla.
 Vet ni känslan när man känner att man inte duger som man är? Att man bara sviker andra?

Den känslan vaknade jag upp med i morse, usch...

Idag skulle min skola ha börjat 14.30 (!) men jag ska ju självklart till läkaren så hade väckning kl.6, så kul. Efter läkaren så ska jag hem och sova lite till och för att slutligen dra på en lektion i skolan = onödigt.

Känner mig så bra just nu ANNORS, min träning börjar vekrligen ge resultat och är skitnöjd just nu! Har verkligen förtjänat veckans vilodag och ska njuta riktigt ordentligt av dagen.

Igår så red jag ut med Happy tillsammans med Matilda och Shakira och det var kul för ponnyna var taggade och på tårna hela vägen, vilket jag ÄLSKAR! (synd att det är slut snart...) Det är ju bara ponnys man kan busa omkring på sådär, inte på nån stor tävlingshäst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar