29 maj 2012

freeeeeeezing

Tjabba! Vaknat kl.6 idag och läst på prov, och hann riktigt bra faktiskt. Väntar nu på att kunna starta att gå till bussen och vara i skolan från 9-10.30 och sedan hem och sova lite mera SKÖNT!

Dagens planer går ut på att träna, vara i skolan, hjälpa S lillasyster och rida Habbe och sedan sticka ut och springa. En chill dag framför mig då. Förresten 3 dagar kvar med min älskade...

Lite ändrade planer för denna veckan också ju, imorgon skall jag och S fara och se på "The dictator" på kvällen.

Och på söndagen så ska jag antagligen om jag inte jobbar , fara med Matilda med till Ypäjä och hjälpa henne där första dagen. Kul! Eftersom jag själv skulle vara med på meetinget men min ponny är ju inte mer hos mig vid det skedet så... Omöjligt.

Väntar dock så på fredagen! Men är lite stressad eftersom hela bunten är med när jag skall rida "T" igen, och det är alltid en stress för sig. Hoppas bara det går lika bra som förra gången och så att hon kan åka med oss till Vermo den 13:e som vi tänkt.


En bild på när Happy surade när han var nytvättad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar