06 maj 2012

A new start

Varit och kollat på en "liten" diamant idag.
 Riktigt fin, kanske blir nåt vi får se. Vi har lite andra STORA grejer på gång, 
WOW!


En random, med STORA resultat, vart hos ägaren 3 veckor = första tävlingen placerad 110.
 Kung!

Har accepterat att Happy ska bort nu, han ska få ett bra liv med någon annan, någon som har lusten att ge honom den uppmärksamheten han behöver. Visst jag är väldigt kärleksfull mot mina hästar men ja känner att jag inte kan erbjuda honom det bästa mera. Min motivation sjunker av att inte ha ett "riktigt mål" med Happy, och det gör att Happy blir lidande i slutändan.

Jag tycker jag gör ett bra och moget val, vad än alla säger. Den 1.6 sticker världens finaste guldklimpbusponny ifrån mig till någon annan. Sick men sant.




2 kommentarer:

  1. siis oks toi sun uus hepo?

    SvaraRadera
    Svar
    1. jees, tai jos tää ei nyt tuu meille nii lähetään irlantiin.

      Radera