31 maj 2012

Now It's on...

Nu den 31.5 är en stor dag. S fyller 20, det skulle ha varit min och Max 4-års dag och imorgon sticker Happy. Och håller på att gå sönder nu. Har legat och gråtit hela morgonen och inte orkat stiga upp... Är ledsen och utmattad. Imorgon försvinner han, min älskling och jag tror allvarligt jag dör då. Ett liv utan honom finns inte, men det måste. Jag visste att detta skulle hända, jag visste det men har inte velat tänka tanken klar, har liksom skjutit på det och tänkt att "nej han sticker först om 3 veckor, vi har tid". Men nu har den tiden runnit ut i sanden och kvar står jag, ensam.

Hoppas bara på fullt att min nya häst kommer snart, att jag kan börja fokusera på nåt nytt och se framåt.i tiden.  Efter imorgon har jag inget stall att gå till varje dag, vad ska jag göra? 

Slut på deppigheten. Igår firade vi S födelsedag ute och det var kul, även fast det var nono alkohol till mig, hello ny livvstil. Försöker allmänt dra ner på alkoholintaget, hade ju en period då jag drack MASSOR ca 3 gånger i veckan kunde det vara. Och nu har läkaren sagt att det är ett problem man skall ta tag i. No problem liksom är ändå i alkoholstrejk nu så, hello nya NYKTRA livet. Ska man bli bra kan man inte dricka och festa varenda veckoslut och vakna död på morgonen nejdå, klarvaken och klar i huvudet jeppjepp jag ska bli j*kligt bra.

Och nerå bloggen skall INTE läggas ner. Borde möjligtvis byta bloggnamn dock, men tror inte jag gör det.

En sista hälsning till S att jag älskar dig och grattis på din födelsedag. Och nej du vet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar