15 maj 2012

dagens 15/5/2012

Kom till stallet igen runt sju, skötte ponnyn och tog honom till manegen. Där hade jag jäkla svårigheter att själv rida eftersom jag är sjuk så det gick inte riktigt... Men red på ändå i över en timme!

Först så gjorde jag lite övergångar skritt-galopp-skritt-galopp. Gick väl helt okej, hans galopp var inte alls så rullande som den brukar vara och då började jag i stortsett stressa. Slutresultatet var att han fick galoppera och trava i lååååååg form resten av passet och riktigt sträcka på sig. Tror att det gjorde riktigt gott för honom!

Som slut så gick jag ut och gå i skogen tillsammans med Micaela och Carry, och det var skoj att ha sällskap ju fast Happy såg ut som en chettis vid Carrys sida, haha.

Inte mycket mer att berätta om idag? 

Jo träffade kompisar nyss, och har haft en ganska jobbi dag idag annors. Ni vet psykiskt, ni som följt bloggen en längre tid förstår nog vad jag menar. Men nu är allt bättre igen, har ju allti världens bästa pojkvän som alltid stöttar mig.






Och Happy fick leka modell!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar