27 maj 2012

kill meee

Är ju då på antibiotika som på nåt vis lyckas göra mig sjukt illamående och trött.
 JAG DÖR ALLVARLIGT SNART!

Och jaa jag var ju då och hjälpa Vera med hennes ponny på en tävling idag. Riktigt fin bana gjorde dom och blev tredje! Jag var riktigt nöjd "tränare", haha.



Idag ska jag ännu rida och jogga. Inte mycket mer än det egentligen förutom typ chilla och överleva mitt illamående...

Har inga egentliga planer denna kommande vecka men just nu ser det ut såhär:

Söndag: Hjälpa Vera på tävling, rida
Månadag: sova LÄNGE, rida, läsa på prov
Tisdag: Prov klockan 9, S lillasyster ska rida Happy
Onsdag: ? och rida
Torsdag: Ybergosa med ponnyn... Antagligen depression
Fredag: Säga hejdå till min älskade Happy, dö där emellan och sedan prova "min nya häst" igen
Lördag: Frissa, skolavslutning och massor studentfester
Söndag: Jobba?

p.s. kändes väldigt konstigt att sluta använda ordet rida...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar