21 maj 2012

Någon jag saknar?

Har massor av människor jag typ tappat kontakten med under det sista gymnasieåret. Inte egentligen människor från "mina trakter" men mest människor från Espoon Kartano o.s.v. Och det är jäkligt synd för där fanns så de underbaraste människorna! Skulle nästan kunna flytta tillbaka bara för att jag saknar dessa människor så himla mycket!

En annan sak som påverkat att jag tappat kontakten med människor är den att vi flyttade totalt bort från esbo. Och det SUGER! Jag har liksom en av mina underbaraste vänner där, VERA♥!  Jag kom först på igår att hu mycket jag har saknat den tjejen under det här senaste halvåret som vi inte har setts. Förut sågs vi iaf 1 gång i veckan om inte mer?

Men talade med henne igår LÄNGE och vi feelar sååå att 1.7 så blir det total flytt till esbo! Med mamma och familj flyttar vi till Lystinmäki och Pappa flyttar till Suurpelto så JAAAA byebye kyrkslätt! Feelar stort!

Dock så bor ju nästan alla mina kompisar här i k.slätt och det yber suger, men som tur så har vi bil så man kan hälsa på varandra och så, chill!

Men ja väntar så att flytta till esbo för att träffa min vän ♥! Tänkte bara meddela det, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar