28 maj 2012

In my heart

Klockan är då 2 och har nyss vaknat för andra gången idag, och är ännu sjukt trött. Fattar inte?

Gårdagen gick ju då ut på att vara med Vera på tävling och det var superkul att få leka tränare och jag klarade det rätt bra faktiskt! Noll fina bana och första inte placerade inte illa som årets 3:e tävling ändå!

Sedan så red jag själv tillsammans med Matilda i manegen. Vi tränade på bommar och att hitta ba avstånd till dom och samma på typ nån 60 cm:s kavaletti eller nåt. Happy var riktigt duktig och jag måste bara berömma roller-bettet än en gång! Han hålls så bra "ihop" och kan inte dra sig sådär lång som han gjorde förr utan han är riktigt fint ihopsamlad. Gillar!

Det var ett riktigt bra pass och på slutet fick han som belöning springa riktigt hårt alla långsidor i manegen, vilket han tyckte var askul knasponnyn.

Från stallet var jag hemma 9, och stack sedan ut på en springtur och skulle sedan ha träffat kompisar men så blev det inte sen. Och som slut på dagen så stack jag halv 1 hemifrån mot grani, fyy det var skrämmande att gå i mörkret men bra gick det.

Och idag har jag inte gjort nåt alls ännu förutom sovit och varit trött som vanligt. Men planen för idag är att fara ut på åkern och fotografera Happy tillsammans med Shakira om det inte regnar då....

Men nu träning och dusch adios!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar