18 maj 2012

Känslan när det känns som om ALLA hr nåt emot en

Once again en dag som inte är nåt att hurra för. Nu känns det allvarligt som om ALLT är emot mig, allvarligt allt. Idag är jag dock extra känslig mot allt, eller på senaste tiden. Men idag har ALLA planer jag någonsin haft smällts tillbaka i mitt ansikte. ALLT! 

Jag har bra vänner det har jag, men känner mig ändå som om jag sviker, hästen jag älskade..., Happy kanske inte är som jag trodde, jag kanske inte får nån häst överhuvudtaget längre. Jag är alldeles yr i huvudet och fattar inget. Och ändå är jag den som måste hålla "huvudet kallt" och orka se framåt, men ljust ser det inte ut alls.

Och droppen var ju att jag väntade att se min pojkvän ORDENTLIGT (inte mellan kl 23-06 som alltid) . Men nej klockan är redan 22:45 som vanligt. Är så besviken igen. Varför fortsätter detta hela tiden? Jag planerar in tid för att för en gångs skulle kunna se honom ordentligt och så... Det finns viktigare saker i livet I know, men alltid?

Nej orkar bara inte just nu med hela världen, och må låta hur angst som helst. Och vet att en viss person snart sitter hemma i sitt gröna rum och skrattar för han tycker jag överdriver. Men det gör jag verkligen inte, känner så här och kan inget åt det.

Godnatt allihopa, hoppas på en bättre dag imorgon...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar