11 maj 2012

PISSED

Allt är så TRÅKIGT! Alltid träna, skola , rida och träna är så trött på det seriously. Sen är jag sååå trött på människor som inte kan göra nåt vettigt alls med sitt liv, bara hänga ute hela nätterna, festa och vara ohälsosamma och USCH. Ta mig inte fel, jag festar också men inte på det här viset. Att inte kunna ta ansvar för sig själv eller för andra? ALLTID bara leva i nuet, "inget händer mig" och ändå bara misslyckas men fattar inte det själv! 

Är så irriterad på det nu. Borde väl rida ponnyn men nej jag är så trött på allt nu att NEJ ja tänker inte. Orkar inte heller ha en häst just nu som jag inte har några mål alls med längre. Oj så hemsk jag är då men det är sant? Har INGET att se fram emot förutom min nya häst (som jag väntar på som en galning) och att få börja träna på allvar för att  få tävla. Inte ha en ponny som försvinner alldeles snart och enda pointen med att rida är att hålla honom i form. Ta mig inte fel här heller, jag älskar Happy så mycket att det gör ont men han ska bort och har ingen framtid med honom alls längre, och pang där försvann all motivation.

Enda anledningarna att jag orkar släpa mig till stallet just nu är att jag ska hållas i form själv och att Happy ska göra det samma. Det är inte kul alls att åka dit, det SUGER rent sagt. Jag älskar att rida och tävla men just nu vill jag bara vidare, med nåt nytt inte vara fast i samma träsk hela tiden.

Och jo ja vet att jag är deprimerad, men vad kan man göra? Och jag vill bort från "skitet" NU är så trött på alla j*vla tankar som ALDRIG försvinner, som förföljer mig varje gång jag tränar, duschar, ÄTER, byter om, sätter mig ner, lägger mig ner och provar kläder. Det förföljer mig förf*n i sömnen?! ORKAR inte, vill bara trycka på en DELETE knapp och radera allt som varit och är i huvudet.

VILL VARA NORMAL NU!

Och no idea varför jag är nere nu, trött på att vara den som måste ge upp andra planer för att kunna träffas, få skit för det av andra och vet inte mera vad jag ska göra. Och så trött på pressen på att vara perfekt och så jävla trött på att vara den som alltid accepterar allt även om det förstör mig. Gör allt för att andra ska vara glada, fast det skadar mig själv fysiskt och psykiskt, orkar inte.

Tumblr_m3s9gctwue1qemtbco1_500_large


Och nej väntar mig inga kommentarer här heller, whatever. Lägger ändå kanske ner bloggen så.

4 kommentarer:

  1. Nej snälla. Sluta inte skriva för du är rent sagt bästa blogarn och det här är min FAVORIT blogg..:))))

    SvaraRadera
  2. Sv. Men de riippuu också av att hur hästen mår. Om Shaki får feber eller blir hängi så e ja ju int helt dum i huvude o rider ett en timmes ridpass! Men om int ryggen jumppas så blir hon sjukt stel o de mår hon int alls bra av. Ja sa ju int helt att ja sku galoppera 30 varv int, men hon MÅST använda sin rygg.. hon blir ba värre om hon int gör de..

    SvaraRadera
  3. Tsempa bara med den dä Happy saken! Ja vet att d gör unt just nu att gå och rida Happy när du vet att han ska fa bort. Jag kände just så där när ja visste att ja ska sluta rida Ansa och att hon ska fa bort, men genast när ja fick en ny vuokraheppa så började jag må hela tiden bättre!! Hoppas det går likadant med dig också! :)

    SvaraRadera
  4. Sluta inte blogga! Du har super bra blogg och kämpa allt blir nog bättre! (:

    SvaraRadera