16 maj 2012

Spänningen ökar

I snart 3 veckor har jag väntat! Räknat veckor, dagar och timmar! Imorgon bär det av mot någon riktigt speciell, och oj vad nervös jag är... Men jeeeus så spännande!

Har tänkt så mycket och drömt så mycket men imorgon får jag veta hela sanningen. Men jag har känt det, att det här är rätt SÅ rätt! Men man vet ju aldrig...

Men anyway! Idag hade jag skola från 11.30 till 4! Usch! Jag fick en chock när jag slutade 4 för jag trodde jag slutade 1, menmen. På håltimme var jag duktig och fick gjort mina religions inlämningsuppgifter, proud! Så idag är det freedom på schemat bara, oh I love it!

P.s har 3 kandidater nu på gång ;)

plan för kommande dagar:

Idag: INGENTING ♥ Happy blev longerad av snällaste Nina och han hade varit super duktig!
Torsdagen: THE BIG DAY♥! Plus göra historia uppgift. Happy vilar!
Fredagen: Jag är i skolan och stressar medan Happy har veterinärgranskning
Lördag: Rida Happy på dagen och på bio på kvällen eller nåt 
Söndag: Rida Happy och Carry plus göra en historia presentation

En irriterande sak btw är att min farbror nästan fått mig att köpa en dressyrhäst! Alla vill att jag ska satsa på dressyren istället. What should I do?! 


Carry


1 kommentar:

  1. köp sådan häst som du riktigt vill själv ha!! Annars börjar de kaduttaa!

    SvaraRadera