26 maj 2012

so HAPPY

Det är lördag och lockan visar 8 och jag är vaken? what? Jo saken är den att jag har ett jäkla tight schema idag så jag måste vakna tidigt för att hinna med allt.

Schemat för dagen är att rida Happy så fort jag kan nu på morgonen, vara hemma runt 11 för att vara hos läkaren kl.12 och slutligen sticka till borgbacken med S kl.13. STRESS!

Och om gårdagen som alla säkert är super nyfikna på så tänker jag vara semi tyst om. Kan bara säga att nu har jag så hittat hästen jag vill ha och att den är LITE större än jag hade tänkt mig, haha.

När jag först satt upp på den så var jag sådär vouu den är STOR och stark men sen när jag fattade hur man skulle rida den så vågade jag styra den mot ett hinder på 125 cm utan att tveka det minsta. Och det är en förmåga jag söker i min nya häst. En häst som kan och vet hur att hantera saker och ting. En häst jag kan LITA på. Och det var detta underbara stoet verkligen!♥

Och idag skönt träningsledigt för hela bunten AH!

Idag är jag riktigt lycklig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar