17 maj 2012

it's the big day

JESS! Och då hurrar jag tyvärr inte för kristi flygare.

Nej för idag åker vi mot... YPÄJÄ! Och är där ungefär hela dagen, spännande! Ska träffa 2 stycken goingar och jag flippar av nervositet, men är såååå taggad efter 3 veckors väntande.

Uppdaterar ordentligt ikväll när jag har kommit hem, oi då vet jag redan allt? SHIT! Och nu vet man inget?! Yber shit?

Nojaa anyway, idag har ju Happy en ledig dag, och inte mer med det egentligen. Han har gått hårt senaste tiden och jag är stolt över hur programmet har varierat den här veckan. Några dagar dressyr, några i skogen, sprungit lös på planen och totalt fårr ut all sin energi, och igår så longering i lina och eteen-alas. Super! Och nu har han förtjänat att vila idag, finaste killen min...

Men inget depp nu, idag ska vara kul och jävlit annorlunda. Hjälp.


1 kommentar: