08 oktober 2012

8.10.2012

Vaknade sjukt svag och trött, fick inte mycket sömn denna natt heller så två dagar av lite sömn fy alltså, var som en zombie men lyckades träna och äta. Var i skolan från 8-9 och fick ut prov, juste 4 i franskan och det gjorde inget egentligen för kunde verkligen inte det man borde ha kunnat. Men vart ändå sur som en citron för läraren var jobbig och frågade mig massor om provet när jag verkligen INTE kunde så blev skitsur.

Efter provutgivningen så hämtade jag Maria och vi körde till SATS där vi tränade 2 timmar! Var runt 40 minutern på crosstrainern, och resten på maskinerna och gud så skönt det var. Och kul för klarade av allt rätt så bra utan att dö p.g.a. att jag tränar hemma så mycket så var nöjd, men bättre ska det bli ändå. Ska nu träna 2 veckor i streck och hoppas på att redan lyckas åstadkomma något.

Efter gymmet så sov jag typ 20 minuter för att sedan dra till Elixia för att prata och kolla stället och det var sjukt fint och var alldeles kär i allt där, hoppas att börja träna där sååå mycket.

Nu har jag inget att göra förutom att ligga i sängen och dö av kroppsligtrötthet... Skulle vilja göra nåt ikväll men vet inte vad, har inga pengar ändå och festa vill jag inte heller (kostar för den delen massor). Men tror jag ska gå ut och GÅ ikväll med Jackie eller nåt, samla tankarna o.s.v. Gjorde det igår gick en lång stund ute  i mörkret med ipoden och bara tänkte på allt, sjukt skönt skulle ha kunnat gå hur länge som helst men Jackie ville hem så hade inget val. Bra sätt att få ut sina känslor, har samma effekt som springning för mig.






2 kommentarer:

  1. Srsly, kommer ta ett ÅR för mig att vänja mej vid din nya hårfärg :DDD

    SvaraRadera
  2. Du passar jätte bra i mörkt hår :)) älskar din blogg!!

    SvaraRadera