09 oktober 2012

god kväll

Lägger mig ikväll lyssnandes till denna gamla sång, älskade den när jag var på sjuan! Alltså massa år sen. (orkar inte räkna) Är totalinvalid redan nu så vill inte ens tänka på värken jag kommer att ha imorgon alltså! Men imorgon är det zumba kl.18 och lite annat skoj så lite lugnare då, men vänta bara det skall bli snyggt till sommaren 2013! Gosh not happy now at all.



Veckans planer är rätt så noll eller nåt finns väl inplanerat:

Onsdag: zumba och gymma ♥
Torsdag: Testa hästen jag provred en gång till! Gymma på kvällen/eftermiddagen
Fredag: Gymma och kanske nån "jumppa"? Skriva essä urk...
Lördag: MORGONGYMMA! Kvällen fest i hela huset!
Söndag: Möjligtvis inte träna, äta godis! Kanske en till essä (knappast)

2 kommentarer:

  1. Har du dåligt självförtroende? Ja menar du toktränar varje dag fastän din fett procent ser ut att vara typ noll... Vad är de du vill ändra så mycket med din kropp? Rent nyfiken, annars jätte fin blogg! Hoppas du snart får ny häst :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hmm svårt och säga har varit sjuk och dom sakerna berör mycket kroppen och så, mår bra när jag tränar och då kan jag äta bra så är det bara med mig :) Och vad jag vill ändra på är min lilla hemlis :) alla har sina komplex, och tack så mycket :)

      Radera