26 oktober 2012

Hatelove

Shalalaaa lovers idag smäller det pang kabooooom friday night, väntat som ni vet. Ahh skönt jue se välden nu, jippijay. Känner mig omogen och barnslig i mitt skivsätt idag, men vem bryr sig jag är på moln av spänning. Stan kallar alltså, hoppas hoppas på en sjukt bra kväll nudå. Inget ska få förstöra den, ska va stark, inte låta ord rubba mig.

Imorgon ska jag till Tess kanske packa lite grejjor för flytten o.s.v. Suger stort alltså. Men nya hästen tillbaka dåe, men ville ju lyckas med Tess. Men nehej världen hade andra planer för oss tyvärr.

Sjukt svårt att blogga btw, alla mina tangenter är lösa typ och är sjukt svåra att använda så det är väldigt svårt att blogga överhuvudtaget, mega- morr.

Va ska ni göra på veckoslutet då? Tävla? Festa? Kompisar? Är nyfiken så informera mig gärna, är så nyfikna på vem "alla" dessa 400 läsare per dag är så c'mon! Lär mig känna er också, jag är ju mycket trevlig haha.

En annan kul grej förresten, nästa veckas torsdag så har jag 1. Möte med personaltrainer och 2. Hoppträning med Era. SKOJ SKOJ! Rida igen, gillagillagilla! Film kanske på den? 

Men nu ska jag pysa iväg med Lina och vidare till grani där det förfestas och sedan staan! Tjohopp.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar