03 oktober 2012

deepshit

Är fundersam nu, alltså riktigt ligger i sängen lyssnar på Payphone och bara typ tänker. Jag är glad för grejer, mycket, men vissa saker... Det känns som om jag försöker allt men att inget duger, i alla saker. Känns som om allt hänger på mig, är det jag som börjar prata så funkar det, annors inte ett ord. Jag vill ha rollen igen som den man saknade och den man var villig att satsa sin tid på, och inte bara ett ord om dan och kanske 5 minuter på kvällen som ändå fokuseras på annat. Jag vill inte vara ett måste, jag vill vara den som man tänker "wow henne saknar jag, vill höra hennes röst" eller nåt åt det hållet. Vill inte vara den som allt hänger på, jag vill också känna mig älskad och omtyckt. Omg deep, men fucking true.

90916486197949183noks8bl1c_large

Tumblr_m0pbx5xu1i1rptta6o1_500_large


Ska nu börja klä på mig kvällens springkläder och dra ut och tänka lite till, märkt att man får mycket idéer ute när man springer, mycket angående bloggen. Men som glöms på en sekund genast när man kommer hem, damn. Men anyway...

Ja dagen då, franska prov kl.9, försenad för kunde inte hitta kläder som passade min uppsvullna pms kropp atm, argh tja provet gick åt helvete rent sagt. Efter det så drog jag med Josefin och fixade Tess, sedan till Citymarket för hon skulle ha mat, provutgivning och båda resultaten var positiva överraskningar så det var ju bra. Nästa vecka resten, blää de gick sannerligen sämre.

Efter skolan hem och äta med Maria, och sedan till stan bara för att tja INTE VARA HEMMA. Där så körde vi extempore och Maria tog en rusto-piercing i örat, vi provade korsetter o.s.v. 

Nu hemma och håller på att somna big time, men nono ska springa och sedan köra ben och magträning, urk känner mig död... Men jag vet vad jag vill så, nu hejdå.



2 kommentarer:

  1. hoppas allt ordnar sig! och hoppas du lagar snart igen ett videoinlägg, dom är så bra :-)

    SvaraRadera
  2. Hejssan, hur blir det nu med Tess samt din ridning i framtiden? Älskar dina hästreleterade inlägg :)

    SvaraRadera