09 oktober 2012

jag DÖR

Tjabba lovers och haters haha måste ju bara! Ligger nu nergrävs i min onepiece på sängen efter en TUNG dag på gymmet etc. Drog med Maria till stallet och var j*vligt sur och gick med Tess dedär 15 minutrarna som vanligt och var riktigt morrig av mig, trött på allt skit bara och att åka en halvtimme till stallet varje dag för att gå 15 minuter och se alla andra rida och utvecklas, inte riktigt högst upp på min topplista av aktiviteter.

Efter stallsurningen så var det gymmet som kallade och där var vi 50 minuter på Shape gruppgymnastikgrej som var rätt så jobbig och effektiv och sedan 70 minuter på salen och tränade muskler och lite på crosstrainern. Är ganska utmattad nu kan ni förstå och HUNGRIG!

Ikväll ska jag försöka lägga mig i tid eller nåt, har inget annat att göra heller så att sova ♥





Svidande minnen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar