08 oktober 2012

ursäkta alla

Men måste bara få skriva av mig nu. Jävlit tung period just nu med allt, känns som om livet jobbar emot en och som om jag har tappat greppet om ALLT, exakt allt. Allt har ändrats för fort och känner inte igen någonting mera typ. Allt bara försvinner från mig hela tiden och jag försöker hålla allt tillbaka men kan inte längre, jag tror allvarligt nån leker med mitt liv eller nåt, nån vill mig 100% illa. Må vara dramatisk och jag vet vem som kommer att vara arg p.g.a. det här inlägget, men jag finns också och jag har rätt att öppna munnen jag med. Jag orkar inte...

311099_10151258808903980_1086230983_n_large

1 kommentar:

  1. Alla har rätt till att vara nere nångång, man kan inte alltid vara positiv o orka hålla allt innanför sig, kämppa o fortsätt vara såsåm du är ingen ska få "tränga" ner dej:)

    SvaraRadera