21 oktober 2012

Berts dagbok

Vaknade sent idag, 11 faktiskt för att vara exakt och var trött som vanligt, gårdagen var kul och skrattade mycket, var på sjukt bra humör, liksom nothing can bring me down- mood, ni vet dom dagarna! Tja iallafall vaknade, och nu kommer världens grej liksom!

Jag gick ut och gick i skogen i en helt timme ensam, bara för att göra det liksom?!
Biolog next? Allvarligt typ lyssnade på "naturens" ljud och funderade på allt som pågick i huvudet, tills jag blev hungrig och kall och kom hem till pojkvännen igen haha.

Nästa sak på schemat var att gå på systerns barns födelsedagsbjudninng för alla tre barnen, och GUD så mycket mat där var, liksom fetto-paradiset. Jag har alltid sagt att skulle jag veta att jag dör IDAG så skulle jag köpa allt gott jag kunde hitta på och ställa det på ett bord och typ frossa haha, och den känslan upplevde jag idag. Åt typ allt man kunde, men det var gott liksom? Varför inte leva hehe.



Efter fettokalaset så skötte jag Tess noggrant, klippte man och svans och showshinade och gick med henne en halvtimme typ, feelade att vara extra "mammig" och älskar att vara ensam på stallet sent på kvällen i mörkret, så mysigt. Skulle sååå vilja ha eget stall med 4 hästar som jag skulle få sköta alldeles själv varje dag. DRÖMMEN! Alltså helt by the way.



Nu har jag busat omkring med pojkvännen någon timme och varit sjukt adhd och skrattat hysteriskt, så nu skulle det passa med lite sömn då adhd:heten sjunker till normalnivå igen vilket resulterar i trötthet så ska passa på när jag är kolugn och försöka sova, bye bye (bitches) nej fy adhd:n kom tillbaka! SURMÅÅÅÅNS, TRUBADURJOHAN


Hjälp mot tourette syndrom? Haha, nej är bara 100% LINNÉA.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar