15 oktober 2012

Full rulle

Bloggen har satts åt sidan detta veskoslut sorry för det men har varit precis överallt förutom vid en dator. Lödagmorgon kl.9.30 zumba och sedan gymmet, och på kvällen var det ju fest eller ja, stack hem redan halv 12 då alla andra drog till baren och jag och S ville fara till honom, plus no money so no can do. Men gjorde inget vi hade det super för oss själv också haha!

Södagen så var det mys med pojkvännen tills jag skulle iväg och kolla stallplats till Tess och i samma veva så lunchade vi hos våra släktingar en snabbis. Senare på dagen så drog jag och  S till sello för att äta "du är så värd det" pizza på classic pizza, och det var rätt gott efter en vecka av turbo träning kan jag säga. Efter det var det mega massor av godis så jag mådde illa tills måndag morgon...



Idag måndag vaknade jag 8 (usch!) och cyklade till gymmet för en 45 minuters spinning och shape efter det, plus lite gymmande. Sedan cykla hem igen, äta igen, och sov till klockan 4?! Utmattad eller nåt?

Nu har jag övat på franska sedan jag vaknade och ska fortsätta med det hela kvällen men senare ska jag även se Lina igen, jei! Räddare i franska-nöden liksom.

Veckans planer är super "öppna" ännu.

Tisdag: läkare kl.8, prov kl.4 (?), gymma om jag HINNER(springa?)Testa S på wikner (och inte min pojkvän)
onsdag: gymmagymmagymma! 
torsdag: gymmagymmagymma
fredag:gymmagymmagymma
lördag: ledig från träning? HIHS
söndag: Zumba kl.17



Usch störande träningsvecka, kan inte planera nåt alls och får typ panik över det, förra veckan var så megasuper visste varje dags träning, en timme aerobisk och sedan muskler en timme LÄTT!


1 kommentar:

  1. ska du testa S på stallet? uuu, ha d så kul ;) h. S ;)

    SvaraRadera