05 oktober 2012

OH WHAT A NIGHT

Asså gårdagen var bara bang kabooom ♥ för mig. Vaknade på morgonen, slöade, tränade och körde till Era, försökte rida henne lugn och stadig men det kändes otroligt svårt? Hon var tjafsig i munnen och ville hänga fram och hit och dit, var lite frustrerad men försökte få henne fokuserad och ställa inåt, ställa utåt, flytta bakdelen in, flytta bakedelen ut. Gick väl sådär, hon var stressad och ville annat typ, skänkelvikningarna gick perfekt dock! Nåt positivt med det passet, gick slutligen ut och gick i skogen.

Efter Era skötte jag Tess en snabbis för att sedan köra hem och vara dödstrött som vanligt, sedan kom S och hämtade mig och vi hade megamyyys ♥ och superskön stämning överhuvudtaget, love!

Idag vaknade jag 8 (10 egentligen...) och började göra mig i ordning för en jobbintervju, f*n vad nervös jag var hemma hos honom, men sen när jag var där så var jag lugn som en ko, konstiga jag? Tja och jag tyckte det gick sjukt bra iallafall! 

Efter intervjun så var det bussen hem från stan som ah bara tar ca 10-15 minuter ♥ ÄLSKA ESBO! Och hunden med och en springtur till matkahuolto där jag hämtade mina gina byxor. SPringturen var inte en bra idé alls, för jag har muskelinflammation i benen så den blev en grad värre igen, suck... Och jag som bara sprang typ 3 km?! Well well.

Exakt nu, död efter springtur i regnet.

Ikväll så gör jag knappast någonting alls, kanske hemma och ser film med mig själv eller nåt, och sover för imorgon ska jag och kompisarna iväg på NRJ:s bileristeily så det blir "tungt". 

Det här veckoslutet är fullt med överraskningar. Imoron sker nummer 1, och mega surprisen nr. 2 är på söndan!!! TAGGGAR, vart ju såå länge sen sist nu!






2 kommentarer:

  1. linnea du sku ju int springa sa ja ju!

    SvaraRadera
  2. Var hade du intervju? Och visa bild på byxorna! :)

    SvaraRadera