15 oktober 2012

jävla blogger

Har försökt lägga upp videoblogg med svar på frågestunden men nehe det går ju inte alls "ett fel uppstod", detta kommer oftare och oftare när man ska lägga upp filmer, och ladda via youtube skämtar ni eller? Den får ju 99% av gångerna inte kontakt me youtube och om den får det så hittar den 2% av mina filmer och aldrig den jag ska ha. Så det är rätt mission impossible här. 

Vart så rastlös att jag drog ut och sprang en 40 minuters runda ännu ikväll, whoops spinning, shape, gym och  springning. Men what the hell? Jag mår bra då? Hellre så än ångesta hemma och ligga på sängen, fy nej...

Imorgon fullt upp igen, läkare, prov (snälla Gud!), zumba kanske , provrida häst, sköta Tess, träna, gymma FÖR MYCKET MED ALLT. Anar dock att det blir en springtur eller nåt lika tråkigt bara imorgon, buu. Nå vi får se, borde lägga mig men är skitsur/lever i hoppet om att min kära pojkvän skulle höra av sig? Men whaat stendött blir ju galen!

Jamen ögonen svider får skita i pojkvännen och sova då, för det gör han säkert nu också morr...



1 kommentar: