12 oktober 2012

Min favvodag på veckan!

Uppe med tuppen eller? Fredag idag och har lite grejer som ska göras idag men inget superkul precis fast det är min favoritdag FREDAG med stort F. Vaknade efter 8 idag hemma hos Lina där jag övernattade igår, vi såg på en film som hette the vow som var sjuukt gullig och fick mig att sakna min egna pojkvän till 183% och blev galen. 

Har sovit sjukt dåligt den här natten så ska försöka sova lite till här hemma, men före det så har jag t.o.m. lyckats ringa ett jobbsamtal så nu har jag FREEDOM! Men senare på dagen så ska jag:

Kl.17 spinning och gymma efteråt
skriva essä 

Sedan vet jag inget alls? Är totalt död så ska slockna så fort som möjligt ikväll så att det blir lördag så att jag kan fara på zumba kl. 9.30 och sedan se killen på kvällen ÄNTLIGEN!

Men nu svider ögonen och ska försöka sova lite till då jag sovit superdåligt som sagt... Och fy äckliga drömmar också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar