20 oktober 2012

JÄÄÄRO

Varit riktigt upptagen nu några dagar, killen kommit hem = inte bloggtid liksom. Men snabb update nu då:

1. Jag är sjuk, typ bihåleinflammation eller något
2. Varit på horse show idag
3. Ätit godis i massor
4. INTE TRÄNAT SEN ONSDAN
5. kom igenom franskapovet♥

Tja rutinerna är lite omvända men både jag och kroppen njuter just nu för full rulle av vilan jag får då jag inte mår riktigt tip top annors så att no problem här alltså. Men nästa vecka skriva kontrakt på gymmet så tjalallaa träningen blir total vardag, 5 gånger i veckan ska det vara, riktigt gött alltså!

Ikväll ska det väl småfestas med tanke på att jag inte mår super så lugnt blir det nog, men måste göra annat än att bara ligga hemma blir ju psyko annors. Ska nu träna bara lite lite, pumpa några muskler haha för att känna mig fräsch och sedan duscha bort allt hihs snusk och börja med att fixa mig dugbar en aning. Dunno alltså nu men låter som en plan just nu.

Men nu kolla några goa hästar på hästnet eller något, sedan aktivering! TJABBA!

Kuva: HIHS

1 kommentar:

  1. Du va dä snabb i uppdateringarna efter hihsen ..:D dn sluta typ just o redan uppdate! Ha de kul ! :)

    SvaraRadera