09 oktober 2012

Usch då

Sovit sjukt dåligt i natt orsakerna var många: Jag var sjukt lessen igår, kunde inte andas ordentligt, marsvinen är störda och jag skrek i sömnen argh! Men är vaken nu tror jag iallafall men är trött ändå så typiskt,jag får aldrig sova bra.

Idag är planen att dra till gymmet igen i något skede och turbogymma och vara där några timmar och efter det har jag ingen aning vad jag ska göra? Idag måste jag hitta på nå bara! Orkar inte bara sitta hemma och slöa all day long fast det kan vara skönt nångång.. Och borde väl dra till hästen i nåt skede också, nej fy vill ha en ridabar häst NU orkar inte med att köra dit i en halvtimme och inte göra nåt alls, så onödigt!

Ska försöka vakna upp ur min morgonkoma och morgonsurhet genom att göra nåt kul på datorn bara, lite chill, och inte tänka på nåt alls för det har jag gjort tillräckligt här alla dagar.


Usch drömde förresten om att Happy stod på min gård och gnäggade åt mig och jag sa till mamma att "skönt att han är hemma igen och min bara min". Nej fy såna minnen han alltid river upp...

Såhär såg han ut i drömmen♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar