12 oktober 2012

MÖRDA MEJ

Blev en ändring i sista minuten och drog på MEGAKILLER spinningen alá 55 minuter, asså MÖRDA mig det var det värsta jag någonsin gjort. Man brukar få ens en minuts paus för att andas men nej vi drog på fullt hela 55 minutrarna och hälften av tiden iallafall uppståendes med fullt motstånd. Jag trodde allvarligt att mitt hjärta skulle hoppa ur kroppen men på nåt sätt överlevde jag och var rätt duktig för att vara första gången! Jag är ju en sån som INTE kan ge upp när jag gett in mig på nåt så här var det bra.

Det som var mindre bra var att jag inte hade ätit alls ordentligt före och jag var ju ute och sprang 50 minuter före!? ARG på mig själv så DUMT att träna och inte ha hunnit på energi före, idiotiskt alltså! Men anyway efter killer-spinningen (som jag tänker kalla det nu hädanefter) så gick jag snabbt och tränade benen och rumpan på själva gymmet, resten av kroppen vilar för imorgons träning.

Nej men resten av kvällen går väl till att göra den där jobbiga essän och ladda för imorgon, då smäller allt fest, killen, träna och leva ♥.

Nu äta -->


1 kommentar:

  1. du kände att lite extra ben övningar sitter bra efter spinning och löpning som tar mest på benen.smart thinking ;D

    SvaraRadera