11 oktober 2012

Torsdag♥

Gosh jag gillar torsdagar, det innebär alltid en dag till fredag vilket ofta betyder nåt kul t.ex. fest eller pojkvännen o.s.v. Tja nu kommer inte fredan att vara nåt speciellt ALLS, tänkte träna sent imorgon för att hålla mig borta från alla frestelser som ofta kommer på fredagar som t.ex. fest, godis, alokohol.

Idag tror jag att jag ska på spinning kl.17 och före det ska jag och rida och sköta Tess. Kanske ska springa en tur idag? Vet inte men skulle vara sjukt skönt har ju inte sprungit sen förra fredan då mitt ben har nåt fel, men längtar verkligen efter att få springa igen!

Idag tränar jag till den här lalalala :


Mycket trams på bloggen just nu med all träningsbajs! Men det är ungefär det enda jag gör just nu.

1 kommentar:

  1. Int e de nå trams :) jätte kul att du ha börjat updatera bloggen ofta igen ! Superkul, typ alltid nu när man öppnar sidan för att se va du ha skrivit är det alltid nåt nytt roligt ! :)) fortsätt med det , duu e ju grym tjej! Oo videoblogg skulle vara roligt om du gjorde !

    SvaraRadera