03 september 2012

Aldrig mer hoppa denna tjej


Antagligen då, fy vad deppigt det känns. Hon passar mig så som handen i handsken... Nej tänka positivt! Dressyrhäst!!! Hoppas ♥ Vad som händer med min och Tess framtid får jag veta 19.9. 3 månader efter att hon kom... Hoppas bara såå mycket på att hon ska stanna. 

Dock har jag rejält kärat ner mig i en till tjej ♥ Det bara LYSER Linnéa häst om den. En häst som kommer att få mycket kritik, väldigt ponnyaktig i sättet, men så JAG. Gosh, vänta bara!

6 kommentarer:

  1. Tänker du rida barbacka med Tess nu? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. klart det! Har faktiskt redan gjort det ;)

      Radera
  2. Hej! Hittade din blogg via darios, skall du flytta till sverige? Och vems häst är shakira? Hur gör du med Tess nu? Ursäkta hänger inte helt med då jag just hitta din blogg!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Nej det ska jag inte tyvärr. Skulle vara superkul! Shakira är min kompis connemarasto som jag rider nu IBLAND då min egna häst är sjuk. Tess vet vi inte vad det händer med just nu... Vi åker tillbaka med henne till kliniken på återbesök och hör vad för chanser det finns o.s.v. Åker möjligtvis tillbaka därifrån vi fick henne.

      Radera
  3. Tack för svar! Men jag tycker att du hade kommenterar på darios att du skall flytta till tyras stall? Vad det bara ett trick, haha verkade fungera!:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha oj nu har du missuppfattat! Menade sådär att "oj vilken lust jag har att flytta dit". Liksom sarkasm/ironi egentligen :)

      Radera